vis

HET VASTLEGGEN EN AANPASSEN VAN INKOOPKOSTEN: SIMPEL EN COMPLEET

Inkoop IcoontjeUw inkoopkosten en -afspraken bepalen in grote mate de marges per artikel en leverancier. Snelheid bij het vastleggen, inzichtelijk maken en aanpassen van deze kosten en afspraken is dus essentieel voor uw bedrijfsvoering. SI Foodware AX bezit een grote set aan standaardmogelijkheden op het gebied van inkoop, EDI, inkoopvoorstellen, inkooporders, emballageregistratie, bel– en ontvangstdagen en leveranciersbonussen.

Sneller inkopen

SI Foodware AX maakt het mogelijk om inkoopvoorstellen te genereren op basis van wat in een voorgaande periode is besteld. Automatische bellijsten tonen de frequentie en tijdstippen voor telefonische bestellingen en ontvangstdagen. Dankzij multisite planning is het mogelijk om voor verschillende vestigingen de inkoopprocessen te bundelen. 

Goederen ontvangen zonder inkooporder

Ontvang goederen op een contract zonder inkooporder met Product Classificatie. De inkooporder wordt automatisch gegenereerd na de ontvangst op basis van de ontvangen classificaties (b.v. kwaliteit, maat, of kleur van het product).

Questions about ERP for food?

Send an e-mail to info@sifoodware.com or have us contact you:

Neem contact met mij op