zuivel

SI Foodware - Klachten

Uw organisatie heeft weleens te maken met klachten. Zowel van klanten, naar leveranciers en interne klachten. Daarom is het belangrijk om correct met deze klachten om te gaan door het volgen van vaste procedures. Met SI Foodware – Klachten worden alle klachten op een consistente en gestructureerde manier opgevolgd.

De module kent drie soorten klachten:

  • Van klanten
  • Aan leveranciers
  • Interne klachten

KLACHTENAFHANDELING

De complete klachtenafhandeling wordt vanuit één scherm gecoördineerd. U kunt klachten vastleggen voor een artikel- of lotnummer, maar ook voor een artikeleigenschap of partijnummer.

Binnen SI Foodware kunt u klachten niet alleen registreren, maar ook opvolgende acties definiëren. Degene die verantwoordelijk is voor de klachtafhandeling, kan bijvoorbeeld retourontvangsten inplannen. Het daadwerkelijk aanmaken van de retourorder is met een druk op de knop te realiseren, omdat alle benodigde gegevens op de klachtregistratie staan vermeld. Als alle geplande acties zijn uitgevoerd, verandert de status van de klacht in ‘afgesloten’ en verdwijnt deze uit het overzicht. Mocht het voorkomen dat een klacht niet naar behoren is afgehandeld, dan bestaat de mogelijkheid om de afgesloten klacht te heropenen en actie te ondernemen.

Wilt u meer weten over SI Foodware – Klachten? Vraag dan een demo aan.

Vragen over ERP voor Food?

Bel 076-5042520 of laat uw gegevens achter:

Neem contact met mij op